Friday, September 23, 2011

"French"



Dress / Elbise: Miss Sixty
Shoes / Ayakkabı: Elle

When I looked at this dress for the first time, I just thought that it  includes French colours. You can relax with this outfit. It is suitable for different style, you can wear with flats or high heeled like me, it is up to you:) Love from Montreal..

İlk bakışta sadece kareli bir elbiseyi andırsa da aslında  Fransız renklerinin bir uyumunu yansıtmakta. İlk görüşte tarzı ve renkleri (belki de Quebec de yaşamamın etkisiyle) daha sonra denediğimde de rahatlığı beni cezbetti. Çok başarılı hazırlanmış, isterseniz bir babet veya sandaletle kombinleyip günlük bir elbise yapabilirsiniz. Ama ben aynı renklerde bulduğum pump ayakkabılarımla kombinleyerek gece giyimine de uygun bir konsept yaratmaya çalıştım.
Sevgiler

Photography by SERHAN OKSAY

http://www.fotoalem.com/site/fotografgoster.asp?fotografid=281678

2 comments:

  1. Yeni blogun hayırlı ve uğurlu olsun çok hoş olmuş, sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Çok beğendim hem blog'u hem de bu kıyafeti. Bayıldım yani :D

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10