Wednesday, October 12, 2011

Colorful Street / Renkli Cadde



I will not wear my summer clothes up until next summer especially in the Montreal that's why wear them last weeks which was like a summer, but I should carry them to the storage now.  There are many activities, exhibitions in Montreal's streets.  While I was walking to the home, saw decorations which are made by McGill students of art.  There are colorful, very glittery.  I was charmed firstly my eyes then with my ears. Have a nice week... 

Yazlık kıyafetlerimizi artık tamamıyla kaldırmanın vakti geldi. Sonbaharın özellikle şu son haftalarının yaz gibi geçmesini fırsat bilerek yazlıklarımı giyebildiğim kadar çok giydim. Nasılsa artık bir dahaki yaza kadar fırsatım olmayacak, hele ki Montreal'de:) Montreal yılın her mevsimi aktivitilerin eksik olmadığı bir şehir. Sokaklarda sürekli sergiler. Eve doğru yürürken McGill Üniversitesinin öğrencileri tarafından hazırlanan sokak süslemelerini gördüm. O kadar canlı renkler ki, hele  bir de rüzgarda seslerini duysanız şıkır şıkır. Önce gözlerimle sonra kulaklarımla büyülenerek kendimi bu alana atıverdim.. Herkese iyi haftalar...

Aşağıdaki linkte fotoğraflarla ilgili video bulunmaktadır..

There is a video in the link which is about the following photographs..










Short / Şort: TopShop
Bolero / Cepken: TopShop
Shoe / Ayakkabı: Elle
Handbag / El Çantası: Long Champ






1 comment:

  1. çok şeker fotolar bayıldım :) takibindeyim canım beklerim

    http://nazlidag.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10