Monday, October 24, 2011

After NY



I have been at New York in the last weeks. It is not so much far away from montreal approximately 6-7 hours by car. This was the my first time and I want to go again, it was awesome!.. There is a huge shopping mania at NY, unfortunately I could not stop myself about this situation.. The result? lets see together...:) Cheers

Geçtiğimiz haftalarda kısa bir New York gezisi yaptım.  Montreal'den araba ile yaklaşık 6-7 saat sürüyor.  Mesafe çok uzak olmadığından araba ile gitmeyi tercih ettik.  İlk gidişimdi ve daha şimdiden bir daha ne zaman gitsem diye düşünüyorum, tadı damağımda kaldı da :))  NY'da bir tüketim çılgınlığıdır gidiyor, malesef bende karşı koyamadım ve birazcık bu döngüye kendimi kaptırdım. Sonuç mu gelin hep beraber görelim...:) Sevgiler












Genellikle fotoğrafları çekerken mekanları önceden tespit ediyorum.
Montreal'de sokak çekimi için çok uygun arka sokaklar var.
Çekimin sonuna gelmişken tanımadığımız biri yanımızdan küçük antika motoruyla geçerken, "bununla da çekim yapmak istermisiniz deyince" neden olmasın diyerek hemen motorsiklete biniverdim. Kendisi de poz vermeyi ihmal etmedi...:)
Teşekkür ediyorum

At the last photo, when we finished shots, somebody came with his antique motorcycle. 
He asked "do you want to use it?" 
We used it happily..:)
Thank you so much


Shirt / Gömlek: H&M
Shorts / Şort: H&M
Pumps / Ayakkabı: Zigi Newyork
Shoe / Düz ayakkabı: American Eagle
Coat / Mont: Barbour
Handbag / Çanta: Fossil
Sunglasses / Güneş gözlüğü: Aldo
Scarf / Atkı: Burberry
Ear ring / Küpe: Vintage

Photography by Serhan OKSAY


3 comments:

  1. vavvv topuklu ayakkabılara bittim,gömlek ve çantada oldukça güzelmiş,yakıştırabilmişsin bravo:))

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederim,..
    bolca sevgilerr:)

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10