Wednesday, November 2, 2011

Button Face



It is not enough to use just existing style, we can add in our creativity...  When I saw this braces at vintage store, I immediately bought it with an idea to find some matching buttons in order to use it with one of mine existing jeans...   I combined my outfit with the classic style boots  jean which I bought from NYC. Hugs from Montreal.

Kombin oluşturmada her zaman var olan parçaları kullanmak yeterli olmaz, kimi zaman da kendimizden birşeyler katmak gerekir.. Vintage mağazalarını dolaşırken bu askıları gördüğümde jean pantalonlarımdan birinde değişiklik yapmaya karar verdim.. Askılara düğme takılması gerektiği için de değişik ve bir o kadar da neşeli bu düğmeleri bularak pantalonuma diktim.. NY'den aldığım vintage tarzı botlarımla severek kullanıyorum.  Sevgiler











Pelisse / Pelerin: Home Store
Shirt / Gömlek: H&M
Jean: Garage
Brace / Pantalon Askısı: Vintage
Boots / Bot: Miz Mooz
Ring / Yüzük: Vintage

Photography by Serhan OKSAY

1 comment:

  1. gömleğini çok beğendim şekercim,kombin oldukça sade ve trendy ama postların hemencecik bitti acil yeni kombinler bekliyorum...

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10