Thursday, November 10, 2011

Lady Volant



Using ethnic figure and volant on sleeve suits each other very well especially if the figure of colors' harmonize.. Weather is getting cold at Montreal, so I usually wear this dress with a boyfriend jacket..
Have a grateful weekend.. 

Elbisede etnik desenin ve kollarda volanın kullanılması güzel bir uyum sağlamış.  Hele ki desenindeki renklerin birbiri ile uyumu can alıcı.. Etnik desenli bir elbie olduğu için bir keresinde giydiğimde arkadaşlarımdan biri bu sizin ülkenizin yerel kıyafetimi diye sormuştu :)) Havanın kışa doğru yaklaştığı bu günlerde, üşümemek adına boyfriend ceketi ile kullanmayı tercih ettim..
Harika bir haftasonu sizlerle olsun









Dress / Elbise: Polo Garage
Boyfriend Jacket / Ceket: Que
Shoe / Ayakkabı: Elle
Ear ring and Bracelet / Küpe ve Bileklik: Expression
Sunglasses / Gözlük: Marc by Marc Jacobs

Photography by Serhan OKSAY

2 comments:

  1. vavvv bloğunu yeni keşfettim şimdide keşfe çıktım,hemen izlemeye alındın haberin ola:)))
    elbisene bayıldım belki görsem almazdım ama artık gördüğüm an soluğu kasada alabilirim,ayakkabıların içinde aynı kanıdayım tatlım:))
    takılarınaysa bittim bittim..öpüldün şekercim

    ReplyDelete
  2. teşekkür ederim, postlar devam edecek merak etme, sevgiler:)

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10