Saturday, January 7, 2012

Lovely friends part 1


Here is one of the my best friend: Merve Serire from Istanbul..
She is always stylish. We have met once again after a long time and she kindly posed for FashioNuRgraphy..
Thank you so much Merve..:)

Karşınızda en yakın arkadaşlarımdan Merve Serire.. 
Her daim şık olan nerede nasıl giyinmesi gerektiğini çok iyi bilen zevkli arkadaşım. Uzun bir aradan sonraki karşılaşmamızda da her zamanki gibi çok şıktı, bu sefer onu kameralar karşısına aldık ve FashioNuRgraphy için poz verdi. Teşekkürler..:)








Faux-Fur Vest / Yapay Kürk Yelek: Twist
Top / Kazak: Mango
Jean / Kot Pantolon: Mango
Boot / Bot: Mango
Handbag / Çanta: Zara
Ring and Earring / Yüzük ve Küpe: Handmade

Photography by Serhan Oksay





4 comments:

  1. ekranlara bu güzelliğin yansıması pekde güzel olmuş,çokda güzel olmuş...jean duruşu ve çantayla kürk kombinine bayıldım.saçlarda ahenkle dans ediyor hanii:))
    (tek sorun anlamsız manasız şu kelime doğrulama sanırım.uyuz oluyorum şu kelime doğrulama olayına yorumlarda,vallahi yorum yapası gelmiyor insanın.şimdi çıkınca belirtmeden geçemedim.RUMUZ:ben bir dost:))

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederiz Pembebakteri..:)
    Daha öncede yayınladığım gibi sizlerden de güzel kombinler bekliyorum..:)
    Sevgiler

    ReplyDelete
  3. Mermeeee sana da bi blog yapmak lazımm bak hit oldun aniden:)

    ReplyDelete
  4. @Serhan: Mermeeeeeee ey duy sesimiziii:))

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10