Saturday, January 14, 2012

Summer Paradise


It is a joy to look at the summer time albums in cold and snowy winter days. It was constantly snowing in the last two days in Montreal. So summer time photos can be good for everybody.. :) I must admit that I already miss those nice and hot days.. After a short and sunny break at Istanbul, I came back to Montreal and started the term quickly. Good luck to me..:)
Have a wonderful weekend, hugs..

Soğuk ve karlı kış günlerini yaşarken, sıcacık güneşli tatil fotoğrafları her zaman kurtarıcım olmuştur. Hele ki son iki günde montreal'de durmaksızın kar yağmasından sonra bu fotoğrafların güzel olabileceğini düşündüm.. :) Tabi bu işin bahanesi aslında yaz günlerini şimdiden özledim.. :)
Kısa bir aradan ve güzel geçen İstanbul günlerinden sonra döneme hızlı bir giriş yaptım. Yoğun bir dönem yine beni bekliyor.. :)
Herkese iyi haftasonları, sevgiler..
















Chiffon Top / Şifon Bluz: Forever New 
Short / Şort: Mango
Straw Shoe / Hasır Ayakkabı: ZING for Victoria's Secret 

8 comments:

  1. selam,
    yaz günlerini özlediğimi farkettim...ayakkabılar çok hoş...
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. çok teşekkür ederim, aynı düşünceleri paylaşmamıza sevindim. O zaman biran önce yaz gelsin diyelim :) sevgiler

    ReplyDelete
  3. ya ama durrr bursaya daha bugün kar yağdı,biraz çizmeler,snoodlar takılsın,şapkalar başa geçsin, pencereden
    beyaz manzaralar görelim nescafemizi içerken sonra bıkalım ve özleyelim yazın sıcağını:)))
    bu arada bayıldım papiklerine cicim...sevgiler......

    ReplyDelete
  4. harika harika harikaa...:******

    ReplyDelete
  5. @Bakteri.. Bursa'ya yeni kar yağdı ama eminim ki hAVA montreal'deki kadar soğuk olamaz (-20) :))Herhalde ben uzun zamandır kar gördüğüm için sıcakları özledim şimdiden.. BOLCA SEVGİLER....

    @Aysenuuuuur, teşekkür ederim tatlım..:)

    @serhan: vallahi benimde ısındı, sevgiler :)

    ReplyDelete
  6. @Francesca; thank you, you should also try, cheers

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10