Monday, August 6, 2012

August Fever


I like to use railways as background at my photo sessions. The perspective pulls the attraction to my outfit. For a lovely sunny summer day, I chose to wear bright colors. The front details of My blue silk top and the color of my trousers have stroke me the first time I saw them. I ever like the combination of these colors. Cheers.. Nur

Fotoğraf çekimlerinde arka plan olarak eski ve atıl olan demiryollarini kullanmayı çok seviyorum. Sizi ve giydiğiniz renkleri ön plana çıkarıyor. Aynı bu çekim de olduğu gibi. Ne giydiğime gelirsek, 
böylesi güneşli ve güzel bir günde içimizi açacak renkleri tercih ettim. Mavi ipek bluzumun önündeki detaylarına ve pantalonumun rengine ilk görüşte vuruldum. Zaten mavinin ve pembenin bu tonlarını 
her zaman birbirine yakıştırıyorum. Bu arada  tatil zamanı geliyor, sabırsızlanıyorum..  Sevgiler..:)











Silk top / ipek bluz: Banana Republic
jean: DKNY
HAndbag /canta: Aldo
Platform sandals/ Sandal: Elle
Bracelets / BIleklik: Banana Republic
Ring /yuzuk: Aldo

Photography by Ali Inay

4 comments:

  1. işte uyum. Çok zrif durmuş rennkler ve çok güzel taşımışsın. Her zamanki gib:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok cok tesekkur ederim! takip ettigin icinn cok memnunum! sevgiler :)

      Delete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10