Thursday, August 9, 2012

Snake Skin


The most easiest way at fashion design is to copy the nature. Snake, leopard, zebra and tiger furs are the most popular contemporary textures. This time i have chosen the snake printed gold sheened top as i think it suits to a sportive use. My mini skirt is also sort of shiny; the ivory color makes it suitable for natural tones. The soft pink shoes is ideal to enrich the overall yellowish monotone. Keep following with love..❤

Moda tasarımında en kolay yol doğayı kopyalamak. Yılan, leopar, zebra, kaplan desenleri ise son bir kaç sezonun en popülerleri. Ben bu kez yılan desenli bir üst seçtim, sarı simli olmasına rağmen diğer desenlere göre daha spor kullanıma uygun olduğunu düşünüyorum. Altına yine hafif simli bir mini etek kombinledim. Etek renginin kırık beyaz olması toprak renkleriyle kullanımı da mümkün kılıyor. Ayakkabılarda monotonluğu kırmak için uçuk pembeyi tercih ettim. Sevgiyle takipte kalın..❤










Top: Mango
Skirt: Oxxo
Heel: Bambi
Bracelets: Mango & Banana Republic
Earrings: Expressions

Photography by Serhan Oksay

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10