Thursday, August 2, 2012

The Beetle Girl

I bought this taffeta golden bright skirt in last season's sale and just find an opportunity to wear it.
 Pastel colors of this skirt has attracted me. I decided to combine this skirt with white basic top in order to  give attention to this skirt and platforms. This also the first time I wear my new platforms which I bought from BCBG. I really like this brand and its style matches perfectly with mine; it is modern, colorful and stylish. When I walk on the streets, I always pope into this store:) 
Posts are going to continue, follow me. Cheers
Nur

Geçtiğimiz kış indirimden aldığım bu simli iplikle süslenmiş tafta eteği sonunda kullanabilme fırsatım oldu. Her ne kadar simli olsa da renginin naturalliği beni ziyadesiyle cezbetti. Montreal'de yaz günlerinin yoğun olarak hissedilmesinden dolayı eteğimin üzerine beyaz basic bir üst giymeyi tercih ettim. Sıcaklardan bir nebze uzak tutması umuduyla :) Bu şekilde platform topuklu ayakkabılarımı da ilk defa giyme fırsatım oldu. BCBG markasını gerçekten çok seviyorum. Buradaki mağazasının önünden geçerken, her seferinde içeri girip şöyle bir bakıyorum. O kadar canlı, renkli ve modern tasarımlar ki, tüm mağazayı alıp çıkasım geliyor. Platformlarımı da yine bir gün önünden geçerken, gardırobuma katıverdim.
Postlar sıklıkla devam edecek. Takipte kalın, Sevgiler. Nur







Skirt / Etek: Zara
Basic tank top: Mango
Bolero: Vero Moda
Platforms: BCBGeneration
Handbag: Nine West
Bracelets: Plato Montreal
Ring: Aldo
Sunglasses: Marc by Marc Jacobs
Hair band: China

Photography by Ali Inay

5 comments:

  1. great post!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Irina :) I have check out your page and it is really good. Why don't we follow each other?
      Cheers
      Nur

      Delete
  2. Pretty skirt! xo

    www.thedaileigh.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Ashleigh!
      I'm sorry for late respond :( You have also great blog. I'll follow you and hope you do the same mine
      Cheers
      Nur :)

      Delete
  3. diz üstü çoraplarla kombinler bekliyoruzz:)

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10