Tuesday, November 13, 2012

BABY IT'S COLD OUTSIDE


Winter is approaching!
Before wearing heavy coats, it is time to enjoy petite jackets!
This new white jacket looks and feels like real leather. Also, different colors of shimmer jumpers was seen around on last few seasons and I'm sure most of us bought at least one piece. I preferred to copper red ones!. Stay with love you guys..

Kış, Montreal'e adım adım geliyor!
Kat kat ve kalın paltoları giymeden önce minik ceketlerin keyfini sürmek için son günler!
Bu gerçek deri görünümlü beyaz ceketi dolabıma yeni ekledim, bu yüzden bir kaç değişik kombinle ilerleyen yazılarda da görmeniz mümkün. Ayrıca, son bir kaç sezondur simli kazakları vitrinler de bolcana gördük ve hatta eminim birçoğunuz edindi bile zira bende bakır rengini geçtiğimiz ilkbahar sezonunda edinmiştim ama fotoğraflama fırsatım yeni oldu!. Sevgiyle kalın..







Faux White Leather Jacket from Forever 21 (new season) Deri Ceket
Rider Trouser from Zara (very old season) Binici Pantalonu
Shimmer Jumper from Banana Republic (last spring) Kazak
Sued Boots from Nursace süet bot
Handbag from Michael Kors (new season) Çanta
Ring, Earring, Necklace from Ottoman Jewellery, Michael Negrin, birthday gift; Yüzük, Küpe, Kolye

Photography by Priyanka Pandey

2 comments:

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10