Tuesday, November 6, 2012

BLUE NOTES

When I saw the Valentino's shoes in magazine, I instantly loved its different style! But you know the prices are so high! However, I managed to add similar heels in different brand into my closet during my last visit to NewYork City. The color is a combination of black and navy blue and the price was suitable! 

I combined this with my favorite blue shirt again and a black trouser that looks like a real leather!

I would like to thank to mummy for this beautiful braid, otherwise can not do it myself! While she was doing my hair, I remembered my school days :)
N. 

Dergilerde veya diğer ünlü blogcuların yazılarında Valentino'nun bu ayakkabısını gördüğüm zaman, tarzına tek kelime ile bayılmıştım, fiyatı  ise beni farklı yönden bayıltmıştı! Şaka bir yana, NewYork'u son ziyaret edişimde bu ayakkabının benzerini bulduğum için çok sevindim! Siyah ve koyu maviyi bir arada kullanmayı da sevdiğimden, ayakkabıyı koleksiyonuma ekleyiverdim hem de çok çok uygun bir fiyatla! Mutlu muyum, mutluyum!

Son zamanlardaki favori mavi gömleğim ve deri görünümlü siyah pantalonumu ayakkabılarla tamamlayınca, ortaya bu fotoğraflar çıktı, bakalım siz ne diyeceksiniz?

Anneme de ayrıca teşekkür etmek istiyorum saçıma bu güzel örgüyü yaptığı için! Birden okul günlerime döndüm :)
N.

Shirt from Mango Gömlek
Faux leather leggings from OXXO pantalon
Heels from Audrey Brooke ayakkabı
Clutch from Louis Vuitton çanta
Necklace from Forever 21 kolye
Limited edition ring from Dubrovnik yüzük

Photography by Priyanka Pandey

2 comments:

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10