Thursday, December 13, 2012

A RECREATION STORY

Are you bored from your closet? if so how about some innovation?
Ok! It's time to show your handicraft!
This silk black shirt actually is not mine, my dad's shirt! Yes, it is true! He bought it almost 30 years ago!! and then I used it for many years. Last year, I have decided to modified it into a new style. Therefore, I sewed this navy blue sequins on shirt's neck, cuffs and other parts as you can see in the photos. Of course, it was not easy to sew them on and it takes time but it worth it!. Hope you liked it!

Kıyafetlerinizden sıkıldınız mı?? ve Yenilik mi yaratmak istiyorsunuz??
O zaman, gösterin el becerinizi!!
Bu siyah ipek gömlek aslında benim değil yani ben almadım, babamın! evet yanlış okumuyorsunuz Babamın :) Yaklaşık 30 yıl önce alınkmış fakat hala tertemiz durduğundan kullanmakta hiçbir sakınca görmedim, ve uzun süredir de kullanıyordum. Ama, artık biraz değişiklik yapma vakti gelmişti! Bu yüzden, lacivert tonlarındaki payetleri yakaya ve kollara işlemeye karar verdim yaklaşık bir yıl önce. Yapmam gereken diğer işlerim yüzünden bitirmeye anca fırsatım oldu. Umarım beğenmişsinizdir! Neden siz de kıyafetlerinizde yenilikler yapmayasanız ki, ama dikkat edin biraz zaman alıyor! :) sevgiler

Silk Shirt from VAKKO İpek gömlek 
Short from Zara şort
Heels from Audrey Brooke Ayakkabı

Photography by Priyanka Pandey
Editing by Serhan Oksay

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10