Friday, March 22, 2013

GREENBACK


I like to wear different kind of jackets such as in leather, velvet, wool, printed, embroidered etc.. I borrowed this beautiful green color jacket from my current photographer Priyanka. Jacket is converted into modern look by its vertical stripes on the back. And, I'm getting close to going back to my home town Istanbul! so exciting! Lets party! 

Ceketlerin her çeşidine bayılıyorum! Derisinden tutun, kadifesine, yününe, baskılısına hatta işlemelesine.. aklınıza gelebilecek her türüne! Bu sırtındaki çizgilerine ve iddialı yeşil rengine hayran olduğum ceketi Priyanka'nın (son zamanlardaki fotoğrafçım) dolabından ödünç aldım! Yuvaya dönüş aşamasına artık geliyorum! Hatta ilk adım olarak ay sonunda evimi boşaltıyorum! Ammaaa tabi bir güle güle partisiyle!:) Sevgiyle kalın..

RINASCIMENTO JACKET; DYNAMITE PEPLUM TOP; BERSHKA JEAN; URBAN OUTFITTERS BOOTS; ALDO EARRINGS; OSMANLI TAKI RING

CEKET; PEPLUM BLUZ; BERSHKA JEAN; URBAN OUTFITTERS BOT; ALDO KÜPE; OSMANLI TAKI YÜZÜK

Photography by Priyanka Pandey

6 comments:

  1. Takibe aldım bana da beklerim ;)
    modalianlar.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. gerçekten ceketi çok beğendim. gözlerinle bir bütün olmuş :))
    http://glpnr.blogspot.com/ beklerim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim! çok da sıcak tutuyor :)

      Delete
  3. sizi stilkolikten biliyordum, kış fotoğraflarınıza bayılmıştım. bende çiçeği burnunda blogçu oldum beklerim. irosimastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim İrem!.. Stilkolik'in biraz da olsa tanıtımda faydası oluyormuş galiba :) Elbetteki sayfanı hemen ziyaret edeceğim ve şimdiden bol şanslar..

      Delete
  4. blogun cok hoş nurcum severek okudum yazılarını ve takibe aldım:) bana da beklerim:) http://fashionfromsmyrna.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10