Sunday, October 6, 2013

FLIRTY SKIRTS



Geçtiğimiz aylarda önceki seriden de hatırladığınız gibi Büyükada'da bir çekim gerçekleştirmiştik. Araya moda haftaları, tatil girdi derken bu güzel kareleri biraz ertelemek zorunda kaldım. Ama şimdi seriye vintage eteklerle devam!.. Esra'nın sarı kiloş eteği yine Kordelya Vintage Butik'ten, benim eteğim ise annemin dolabından. Ve konsept yine vintage ile güncelin biraraya gelmesi!

Çekim mekanımız Büyükada'daki Anadolu Klubü. Klubün manzarası eşssiz! Atatürk'ün de Klubü ziyaretleri sırasında kullandığı yeşil asansör, vapurla iskeleye yanaşırken size yukarılardan selam ediyor!

As you would recall the previous post "Princes' Islands Nostalgia", me and my friends have organized this vintage  photoshoot series. The vintage and other series of photographs are postponed due to the fashion weeks and vacation season. Now, the Nostalgia vintage series continue with vintage skirts!! The white skirt is again from mumy's closet.  






Floral print crop top from NEW LOOK / London
Heels from STEVE MADDEN
Yellow Skirt Vintage






Crop blue top from TOPSHOP; Bracelets and necklace from Stradivarius;  Earring from Aldo; Heels from BCBGENERATION


Photography by SERHAN OKSAY STUDIOS

1 comment:

  1. ah nasıl güzel fotoğraflar! mükemmelsin kuzum kombine bayıldım!
    ah burda da mükemmel arka fonlar var ama çekenim yok:(((
    bilmiyorum nasıl çözücem bu işi:(
    öpüyorum nurcum bayılıorum saba barbiem!

    ReplyDelete

Thank you for taking out the time to leave a comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10